«Ақмола облысы білім басқармасы Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Щучинск қаласының П.И.Морозов атындағы № 3 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №3 имени П.И.Морозова города Щучинск отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Міне, сол күн де ​​келді. Бала бірінші сыныпқа барады...

17.08.2023

Мектепке қабылданған кезде балаңыздың өмірінде сізден де беделді адам пайда болды. Бұл мұғалім. Бірінші сынып оқушысының мұғалім туралы пікірін құрметтеңіз. Шәкіртінің алдында ұстазды ешқашан жамандамаңыз. Сізге мұғалім дұрыс емес сияқты көрінсе де, оны баласыз талқылаңыз. Әйтпесе мұғалімнің ғана емес, өзіңнің де беделіңе нұқсан келтіресің.

📝 Баланың жаңа сапаға бейімделуін жеңілдету үшін келесі ережелерді ұстануға тырысыңыз:

1. Балаңыздың мектеп оқушысы болуға деген ұмтылысын қолдаңыз. Сіздің оның мектеп істеріне және алаңдаушылығына шынайы қызығушылық танытуыңыз, оның алғашқы жетістіктеріне және мүмкін болатын қиындықтарға байсалды көзқарасыңыз бірінші сынып оқушысына оның жаңа қызметі мен қызметінің маңыздылығын растауға көмектеседі.
2. Балаңызбен мектепте кездескен ережелер мен ережелерді талқылаңыз. Олардың қажеттілігі мен мақсаттылығын түсіндіріңіз.
3. Бірінші сынып оқушысының жетістікке жетуге деген ұмтылысын қолдау. Әрбір жұмыста оны мақтауға болатын нәрсені табыңыз. Есіңізде болсын, мақтау және эмоционалды қолдау («Жарайсың!», «Сіз өте жақсы жасадыңыз!») адамның интеллектуалдық жетістіктерін айтарлықтай арттыра алады.
4. Баланың оқу дағдыларын меңгерудің бастапқы кезеңінде болуы мүмкін қиындықтарды өткізіп алмаңыз. Егер бірінші сынып оқушысы, мысалы, сөйлеу проблемалары болса, оны оқудың бірінші жылында шешуге тырысыңыз.
5. Сіздің балаңыз мектепке оқуға келді. Адам оқыған кезде бірдеңе бірден болмай қалуы мүмкін, бұл табиғи нәрсе. Баланың қателесуге құқығы бар!
6. Ұстаздық – қиын да жауапты жұмыс. Мектеп баланың өмірін айтарлықтай өзгертеді, бірақ ол оны әртүрліліктен, қуаныштан және ойыннан айырмауы керек. Бірінші сынып оқушысының ойын әрекетіне жеткілікті уақыты болуы керек.
7. Баланың жүріс-тұрысында, оның оқу-тәрбие ісінде сізді бірдеңе мазалап жатса, педагог немесе психологтан кеңес алып, кеңес алудан тартынбаңыз.
8. Баланы сабырлы түрде оятыңыз. Оянған кезде ол сіздің күлкіңізді көруі керек, нәзік дауысты естуі керек.
9. Таңертең баланы итермеңіз, ұсақ-түйекке тартпаңыз, асықпаңыз. Уақытты есептей білу сіздің міндетіңіз.
10. Балаңызды таңғы ассыз мектепке жібермеңіз.
11. Егер бала тым толқыса, сізбен бөлісуге құмар болса - жіберіп алмаңыз, кейінге қалдырмаңыз, бұл көп уақытты қажет етпейді.
12. Баланың ренжігенін, бірақ үндемегенін көрсеңіз, сұрамаңыз, ол кейін бәрін өзі айтып береді.
13. Мұғалімнің сөзін тыңдап болған соң, ұрыс ұйымдастыруға асықпа.
Баласыз әңгімеңізді жалғастыруға тырысыңыз. Екі жақты тыңдау жағдайды анық түсінуге көмектеседі.
14. Сабақтан кейін баланы сабаққа отыруға асықпаңыз - сізге 2-3 сағат демалу керек (1,5 сағат ұйықтау).
15. Сабаққа дайындалған кезде «жаныңыздың үстінде» отырмаңыз. Балаңыздың өз бетімен жұмыс істеуіне мүмкіндік беріңіз.
16. Күндізгі уақытта тек балаға жататын кем дегенде жарты сағатты табыңыз! Үй шаруасына, теледидарға және т.б. Осы сәтте оның істері мен уайымдары сіз үшін маңызды болуы керек.
17. Есіңізде болсын, оқу жылында оқу қиынырақ, шаршау тезірек басылатын сын кезеңдері болады – бұл алғашқы төрт апта, екінші тоқсанның соңы, қысқы демалыстан кейінгі бірінші апта, жылдың ортасы. үшінші тоқсан.
18. Балаңыздың бас ауруы, шаршау, өзін нашар сезіну туралы шағымдарына мұқият болыңыз - бұл оқудағы қиындықтардың көрсеткіштері!
19. Тіпті өте «үлкен» балалар да ұйықтар алдында ертегі айтуды, ән айтуды және жұмсақ сипауды жақсы көреді. Ол тыныштандырады, стрессті жеңілдетеді, тыныш ұйықтайды.
20. Бірінші сынып оқушысымен күнделікті жұмыс тәртібін жасаңыз, оның орындалуын қадағалаңыз.

Просмотров: 661


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст